De här sista dagarna innan take off känns ju lite onödiga. Man vill ju bara att de ska gå, och gå fort. Vilket de ju har gjort hittills. Städar lite, packar och packar om. Reducerar. Hoppas att jag kommer ihåg det jag behöver göra dagen innan, t ex se till att det finns nåt att käka när jag kommer hem så jag kan jetslagga utan att behöva kila ner till Coop. Blommor ska vattnas, el stängas av, fönster stängas, incheckning klaras av.

Får svar från flygbussbolaget CoachUSA. Mina frågor var ju om man måste boka en speciell avgångstid respektive varför det inte gick att betala. I ett första svar beklagar de att jag blivit dubbeldebiterad (?) och att frågan skickas vidare. I dag får jag ett goddag yxskaftsvar:
”Dear Matti Merilaid,
Your ticket #718464 has been completed. It is our hope that your inquiry has been resolved to your satisfaction.
We value you and your feedback is important to us. To tell us how we are doing, please take a few moments complete a brief survey.
Thank you!
Coach USA CS Support Team.”
Vad gör man?
2 svar på ”Goddag yxskaft”
När åker du till New York!
Vi åker på tisdag.