Vård av varumärket
Kanske ska jag vårda mitt varumärke? Inte använda bloggen som ett slags publik dagbok, med dussinbilder som illustration och inget annat. Köra mottot: inga bilder är lika med bra bilder? Ur statistiksynpunkt få samma snitt, men istället för jämnlåga dagssiffror satsa på enstaka höga?
Som om jag hade ett varumärke!!!
Bilderna börjar ta slut, behöver ta mig ut.
Copyright secured by Digiprove © 2014
4 svar på ”Vård av varumärket”
Varumärke? Det står ju där! DBahläsa 😉
Eller hur!? Hur svårt kan det va´? 🙂
Haha!
På en allvarligare ton så har väl ett flertal kändare fotografer uttryckt att det där med vårda sitt varumärke, det gör man med en portfolio, bloggen är till för att berätta om livet och där är skiftande bildkvalité helt ok, rentav norm.
Man tycker ju det! Kanske finns det för många som tar sitt fotande på väl stort allvar? Och/eller som tycker att just deras fotande håller så hög klass, även i blogginläggen, att alla andras är mest att liknas vid spam.